まだウマニティ会員ではない方へ
会員登録(無料)するだけで、予想的中に役立つさまざまなサービスを無料で利用できます。
収支100万円超えの猛者がズラリ
全国トップ予想家たちの予想閲覧
予想に必携の高精度スピード指数
「U指数」を重賞で全頭公開
勝率40%超えを誇る堅軸候補
「凄馬」をメールでお知らせ
TVでも紹介!設定は10万通り以上
あなただけの予想ロボが作れる
この他にも20以上のサービスを無料で提供!
着順 | 馬番 | 予想印 | 馬名 | 枠番 | 性齢 | 斤量 | 騎手 | 調教師 | 馬体重 | 単勝オッズ |
U指数 |
タイム | 着差 | 通過順 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 4 | サザンレジェンド | 3 | セ5 | 58.1 | C.スコフィールド | C.ファウンズ | 528 | 17 (5) | *** | 1.35.44 | 1-1-1-1 | ||
2 | 6 | ピンウースパーク | 4 | セ5 | 53.1 | K.リョン | T.ユン | 596 | 2.6 (2) | *** | 1.35.45 | 短頭 | 3-4-5-2 | |
3 | 5 | ジョイフルトリニティ | 1 | セ6 | 54.9 | G.モッセ | C.ファウンズ | 515 | 37 (6) | *** | 1.35.71 | 1-1/2 | 4-3-2-3 | |
4 | 1 | パキスタンスター | 2 | セ5 | 60.3 | J.モレイラ | A.クルーズ | 534 | 1.7 (1) | *** | 1.35.74 | アタマ | 5-5-4-4 | |
5 | 3 | ウエスタンエクスプレス | 6 | セ5 | 59.9 | R.ムーア | J.サイズ | 563 | 11 (4) | *** | 1.35.94 | 1-1/4 | 2-2-3-5 | |
6 | 2 | ビューティーオンリー | 5 | セ7 | 59.9 | Z.パートン | A.クルーズ | 526 | 10 (3) | *** | 1.36.21 | 1-3/4 | 6-6-6-6 |
レースタイム | 26.52 50.42 1.13.21 (1:35.44) |
---|---|
セクションタイム | 26.52 23.90 22.79 22.23 |
払戻金
単勝 | 4 | $172.00 |
---|---|---|
複勝 | 4 | $21.50 |
6 | $11.00 | |
5 | $45.50 | |
馬連 | 4 - 6 | $148.00 |
3連複 | 4 - 5 - 6 | $990.00 |
---|---|---|
3連単 | 4 - 6 - 5 | $7,000.00 |
4連複 | 1 - 4 - 5 - 6 | $192.00 |
---|---|---|
4連単 | 4 - 6 - 5 - 1 | $11,753.00 |
レース短評(英語)
1着 | SOUTHERN LEGEND C Schofield (V) |
---|---|
Travelled nicely to lead, asked for effort on straightening, over the concluding stages shifted out under pressure, finished strongly to win. |
|
2着 | PINGWU SPARK K C Leung |
Settled midfield, commenced to improve at Home Turn, ran on and worked home solidly, just missed by SH. |
|
3着 | JOYFUL TRINITY G Mosse |
Raced at box seat, fought hard in the straight, came home nicely. |
|
4着 | PAKISTAN STAR J Moreira (H/PC/TT) |
Travelled behind midfield, improved near 650M, finished well to the line. |
|
5着 | WESTERN EXPRESS R Moore |
Settled at handy position, tried to improve near 550M, limited response in the straight. |
|
6着 | BEAUTY ONLY Z Purton (H/TT) |
Taken back at start, widest on straightening, one-paced in the straight. |